تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

رفتم مرا ببخش نگو وفا نداشت راهی به جز گریز برایم نمانده بود

 می روم

  

تقدیم به دوست عزیزم  بو علی سینا

 

 

 

 

دیگر برای گفتن    شعری    مجال نیست              اکنون برای گفتن این قصه حال نیست

 

باید به سوزش و سازش نهان کنم غمی               جایی برای غصه و قلبی ملال نیست

 

شاید  دلی   نیست که تمنا   کنم   تو را               دردی برای شکوه وحرفی ز قال نیست

 

از آسمان   ابری من   سنگ    می بارد                   دیگر برای پر گشودن من بال نیست

 

دل بردی  از   من   و  آتش   زدی   به دل                  من گر سکوت کنم دلم لال نیست

 

در فال قهوه من این  چنین   نوشته اند                رفتم نگو وفا نداشت در تو وصال نیست

 

امشب برای زندگیم تصمیم می گیرم                  فرصت برای من از ماهها و سال نیست

دو بیتی هایم

دوبیتی هایم  

 

ترسم از آن بو د که  شیدا  شوم                 عمر  به  تنهایی     تنها  شوم  

 

حال که عاشق شدم و من هنوز              ترسم از این است که رسوا شوم     

 

 

 

 

نقاش خم ابروی تو را زیبا کشیده است  

 

                                                      عاشق زهوای تو ناز و تمنا کشیده است     

 

هر بار که دیده ام دیده ات بینا گشت  

 

                                                   اقرار کنم که محو تماشا کشیده است

 

 

 

 

کسی خواهد آمد

به قول سهراب کسی خواهد آمد وزن زیبای جذامی را گوشواره ای  دیگر  خواهد  داد

 وکسی خواهد آمد و میدان محمدیه را قسمت خواهد کرد کسی که مثل هیچ  کس نیست فروغ راست می گفت کسی خواهد آمد

 

همین دیروز بود گفتی خواهم رفت و دیوارهای فاصله را برخواهم داشت ولی  سالهاست که رفته ای من بزرگ شده ام دانشجو شده ام دیگر یک نوجوان  نیستم نمی گویم آنقدر بزرگ که همه چیز را می فهمم اما می فهمم چیزی  نیست یا کسی نیست کاش فاصله ها حقیقت نداشتند من می دانم که خواب  درختان باغچه ما از غصه ای وافر لبریز است من می دانم که لالایی های مادرم دیگر رنگ امید نمی دهد من شب که می  شود با ستاره ها خلوت می کنم وسعی می کنم آنها را دانه دانه بچینم ودر  چمدان کوچک و قدیمی مادر بزرگ پنهان کنم دیشب خواب تو را دیدم سبزتر از خواب خدا، وخدا آنجا بود ومن در حسرت یک  نوازش از خواب پریدم وحالا من جایی برای داد زدن می گردم وچقدر احساس  می کنم که اسمم به من نزدیک است تنها یعنی چه؟

 تا زگی ها یک چیز را فهمیده ام که دل تنگی حقیقت دارد

 وفکر می کنم که کسی خواهد آمد وزمین را صاف خواهد کرد وتما م کوه ها را  خواهد برداشت ومن هر روز به این امید بلند خواهم شد که از شرقی ترین  افق  ها سبزترین سلامها را به تو ارسال کنم

 

آری من فکر می کنم که کسی خواهد آمد