تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

۱۵ ماه مهمانم

اینجا ماکو گوشه نقشه گربه ای ایران ومن ۱۵ ماه مهمان اینجا خواهم بود  طبیعت زیبایی دارد کوههای خیلی زیبا شهری کوچک با مردمانی دوست داشتنی سربازی چه خوب یا چه بد دارد سپری می شود فعلا وقت ندارم چیزهای زیادی بنویسم باید برگردم هنگ مرزی اینجا با بیست نفر از بچه های شهادت هستیم من همینجا خواهم ماند و انها اکثر عازم پاسگاهها خواهند شد دلم برای بچه های آموزشگاه ،دوستان دانشگاهیم برای حمید ،بابک ،حسن ، پیمان و....تنگ شده است برای مادرم برای بنیامین و متین کوچولو سی روز دیگه می رم مرخصی  خدا بزرگه با این که من بند ه حقیریم....


من اینجام  ماکو




نظرات 3 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:32 http://fakhremakan64.blogfa.com

سلام چقدزودمیگذره یادمه اولین روزی که باهات اشنا شدم ومطالبت به دلم نشست مجرد بودم وتوازدوستای دانشگاهیت نوشته بودی من الان پسرم توبغلم نشسته واین کامنت رو مینویسم وتو....موفق باشی

زندگی همینه
سه ماه پیش من با ۱۰۰ نفر تو یه گروهان بودیم وچقدر روزهای خوبی بود

ولی اونا دیگه نیستند اونقدر با هم خوب بودیم که انگار سالهاست با همیم ولی حالا؟ امیدوارم موفق باشی

پیمان چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:46

سرهنگ شی ایشاا... .
وقتی که نیستی از جمع ما بیشتر از یه نفر نیست. ایشا... مثل فرفره بچرخه این روزا و تو عروسیت یه ساعت رزگی برقصم :)
سلامتی و آسایش تو همیشه جزوی از دعاهامه... به امید دیدار یوسف عزیز عزیز عزیز

سلام عزیز چه فرقی می کنه سرباز تیمسار هم بشه باز سربازه ایشا الله اول عروسی تو

امیدوارم همتون سالم و تندرست باشین

بابک علوی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:20

سلام بلا
چطوری؟
بابا دلم برات خیلی تنگ شده ، حوصلم سر میره با تو که بودیم بیرون میرفتیم سینم، پینگ پنگ، کوه. ولی الان هیچکاری نمی کنم فقط میرم اداره کوفتی و برمیگردم خونه.
میگم لب مرزی چندقدم برو بری اونور مرز ، مام بگیم دوست اونور ابی داریم.

اومدی زنگ بزن.
فدات...
مواظب خودت باش.
بای..

دل من هم برا شما تنگ شده ولی چه میشه کرد زندگی همینه دیگه کاریش نمیشه کرد بهت زنگ می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد