تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

فروش کتابهای مهندسی صنایع کارشناسی ارشد 1391

تقریبا یک سالی میشه که سه شنبه ها می رم به سینما البته با بابک واگه بابک در دسترس نباشه تنها می رم برای من هیچ چیزی به اندازه دیدن یک فیلم خوب ارزش نداره از بین بهترین فیلمهایی که در طی یک سال اخیر دیدم میشه به یک حبه قند ،جدایی نادر از سیمین ، انتهای خیابان هشتم ،اسب حیوان نجیبی است وفیلمی که امروز دیدم با تمام خستگی امتحان وخیلی چیزهای دیگه  فیلم روزهای زندگی اثر پرویز شیخ طادی 

اگر چه فیلم کمی شعاری اما برای سینمای ایرانی که پر از فیلمهای لوده و پر از فیلمهایی با ارزشهای غلط اجتماعی(مثل سعادت آباد ،مردان  مریخی زنان ونوسی) است این فیلم یک فیلم خیلی خوب می باشد قصه فیلم در مورد زن و شوهرییست که در یک بیمارستان جنگی مشغول کارند و در یک پناهگاه با چند مجروح گیر می افتند وبرای درمان بیمارنشان بر خود رحم نمی کنند  ودراخر نیز به وسیله ایرانی ها نجات پیدا می کنند .

فیلم از همان شروع در تیتراژ نشان می دهد که خوش ساخت است مخصوصا با تمام صحنه های جنگی که در سینمای ایران کم نظیر است .به دلیل لوکیشن های بسته فیلم بیشتر از نماهای  متوسط وبسته استفاده می کند .شخصیت پردازی فیلم هیچ نشانی از گذشته واینده آدمها ندارد تنها چیزی که برای کارگردان مهم است شناخت تدریجی شخصیتها در اثر گذشت زمان است  ریتم صدا در فیلم پایین است ولی ریتم بازی گری یکسان و خوب است  اما ریتم روایت شاید در اثر شعاری بودن قصه فیلم کمی دچار نا همگونی است این فیلم شاید برای ما ایرانی ها به دلیل اینکه به موضوع جنگ می پردازد بهتر وباارزش تر از بیننده خارجی باشد.ولی مثل خیلی از فیلمهای جنگی که یک سویه به قاضی می روند بهتر است در این فیلم ما رزمنده بد ایرانی هم داریم .فضای فیلم ما را به یک جنگ تمام عیار می برد وبه همین دلیل است که شاید بیننده از همان اوایل فیلم با شخصیتها همراه می شود . وبا غم  های آنها گریه می کند وبا انها می خندد یکی از مهم ترین جنبه های خوب این فیلم روابط زن و شوهری شخصیتهای فیلم است . که در فیلم زیاد به طور واضح به نمایش در نمی آید ولی در گیر دار قصه فیلم این رابطه به خوبی به نمایش در می اید.

 البته اگه بخوای یه فیلم رو تحلیل کنی باید حد اقل سه بار ببینیش

لیست کتابهای مهندسی صنایع کارشناسی ارشد

تحقیق در عملیات   مدرسان ،علوی

طرح ریزی   مدرسان شریف

کنترل موجودی -  مدرسان

کنترل پروزه -  سبزه پرور - مدرسان شریف

کنترل کیفیت   پارسه- مدرسان

تحقیق2  مدرسان

اقتصاد مهندسی مدرسان

زبان تخصصی  مدرسان

+ 8 ازمون پارسه     + 5 ازمون سالهای  86تا 90   + سه ازمون مدرسان شریف  + 6 ازمون ماهان  

 

شماره تماس 09197485307  زنجان  تاریخ اصلاح آگهی  1392.1.1

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه ... پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:18

سلام
حالا چرا سه شنبه ها؟
من زیاد اهل سینما نیستم ولی شاید رفتم این فیلمو دیدم

برای من هیچ تفریحی به اندازه دیدن یک فیلم خوب ارزش نداره اما یک فیلم خوب

سه شنبه ها نیم بهاست به خاطر این

غریبه ... پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:23

راستی اگه فضولی نیست ؟چرامیخوای کتابهای ارشدت بفروشی؟

چون دیگه به دردم نمی خوره ارشد که در نیومدم

غریبه ... شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:13

سلام

یعنی میخوای به همین راحتی ازکنارهدف ومقصدت بگذری پس ...
به نظرمن این یه تصمیم اشتباهه با یک بارنشدن که نباید دست کشید
انسان ها شکست نمیخورند بلکه تنها تلاش کردن شان را متوقف می سازند

(ارنست همینگوی)
پس از تلاش وکوشش درراه موفقیت دست نکش ...

می دونی چرا خیلی از ادمها تو زندگی شکست می خورن چون مهم ترین فاکتور یعنی زمان رو در نظر نمی گیرند به خودم قول دادم بعد سربازی تحصیل رو ادمه فعلا کار در اولویته وزمینه کار سربازیه

غریبه ... یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:57

سلام
خیلی خوشحال شدم این حرفها رو شنیدم اخه فکرمیکردم کلا میخوای ازادامه تحصیل صرف نظرکنی خب شاید یه خورده قدیمی بشه کتابها ها میگم ولی بازم بدردت میخوره ...

سلام
بیش تر دوست دارم تو رشته نویسندگی یا کارگردانی سینما شرکت کنم مهندسی صنایع هم بد نیست خسته شدم تو زندگی از بس دنبال چیزهایی رفتم که اصلا دوست نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد