تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

کسی چه می داند

پیر مرد زیر سایه درخت نشسته بود وبه فکر فرو رفته بود کلاغها بالای درخت سروصدا می کردند پیرمرد با خود می گفت :خدایا این کلاغها را برای چه افریده ای  سپس در تفکری عمیق فرو رفت با خود فکر کرد شاید خدا اشتباه کرده است .

ناگهان سنگی از دامنه کوه به پایین خزید ومرد زیر سنگ جان داد

حالا کلاغها خود را برای یک غذای درست و حسابی آماده می کردند  خدا روزی کلاغها را رساندودعایشان را مستجاب کرد 

 

گاهی وقتهای صدای آزار دهنده دیگران دعای مستجاب نشده آنها ست  ماچه می دانیم

این روزها که می گذرند آن روزها که گذشته اند

ناگهان چقدر زود دیر می شود باز هم همان اه و حسرت همیشگی

چقدر زود بزرگ شدیم تا چشم باز می کنم  کودکی را می بینم که پشت سرم می دود با من حرف می زند ومرا صدا می کند ومن فقط گهگاهی که دلم می گیرد بر می گردم ولبخندی می زنم وتبسمی ، خوب می دانم که دیگر برگشتی نیست وکودک گریه کنان از من دور می شود ومن بغض می کنم .

دیگر محال است به آن روزها برگردیم محال عجب واژه مبهمی  دیگر نمی شود به زمانی برگشت که نان فقط یک تومان بود  دیگر نمی شود به زمانی برگشت که 25 تومان می دادیم ویک نوشابه می گرفتیم  من یادم هست که 5 تومان می دادیم و 5 تا بیسکویت می گرفتیم هنوز طعم نان تنوری زیر دندانهایم جا خوش کرده اشت هنوز خوب می دانم  که سیب زمینی با نون بربری آن هم در بوفه مدرسه آن هم به قیمت 15 تومان چه مزه ای دارد هنوز خوب می دانم هنوز سیلی محکم معلم عربی  روی صورتم معلوم است خوب یادم هست پیرمرد از دست زبان بازی هایم چقدر عصبانی بود 

خوب یادم هست

چقدر من به گذشته اعتقاد دارم چقدر من به بچه گی هایم اعتقاد دارم

چه فایده می دانم که.........

باز هم همان آه و حسرت همیشگی  ناگهان چقدر زود دیر می شود

بهتر ببینید

 

 این نقشه ایران است که قرار است فراماسو ن ها آن را ایجاد کنند

 

نقشه خاور میانه جدید که در آن کشور ها بر اساس پایه های قومی و مذهبی دوباره تقسیم شده اند.


این نقشه را حزب تندرو یهود(فراماسونها ) طراحی کرده اند
کشور کردستان از از اراضی سه کشور ایران و ترکیه و عراق ،کشور بلوچستان از اراضی دو کشور ایران و افغانستان،کشور عربستان شیعه هم از خاک ایران وعراق و عربستان جدا شده که احتمالا نفت خیز ترین مناطق را داراست. به نظر می رسد که شهر میانه نیز در این نقشه جزو کردستان است.
به هر حال به نظر میرسد که حق با رسانه های داخلی است و این طرح تمام کشور ها را تضعیف خواهد کرد.احتمال دیگر هم این است که طرح خاور میانه جدید فقط به قصد تحریک گروه های جدایی طلب ارائه شده باشد.   

  

مطالب سیاسی در این وبلاگ بیشتر خواهد شد  نه به نفع احمدی نژاد ونه به نفع میر حسین موسوی  

 هرچیزی که به نفع کشورم یا دینم باشد

 


در سال جدید

  صبح که داشتم میومدم یه عالمه آرزو وبرنامه داشتم ولی حالا فقط همین ها یادمه   اگر این روزها سراغی از دفتر خاطراتمان نمی گیریم به علت قطع بودن اینترنتمان بود نه قطع دلتنگی هایمان

 آرزوها:

 

اولین آرزویم در سال جدید این است که سال بعد همین موقع اولین سالگرد ظهور امام مهدی را جشن بگیریم   

 خدا کند که بیاید وماهم با او با شیم نه بر علیه او

 

برنامه ها : 

 پیشرفت در برنامه های انسانی در جهت متعالی کردن  

 

قبولی در کارشناسی ارشد