تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

عجیبه نه


عجیبه نه

دیشب تا ساعت ۲۴ تو سایت سنجش بودم ولی به دلیل اینکه سایت خیلی شلوغ بود نتونستم تو آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کنم  عصبانی مغازه رو بستم بلند شدم رفتم خونه  ولی...

صبح اومدم دیدم سایت بازه وخیلی راحت ثبت نام کردم در حالی که نوشته بودند که آخرین مهلتش دیروزه وامروز دیگه خیلی شارژ شدم

عجیبه دیگه نه

نظرات 1 + ارسال نظر
صنماااااااااا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:52

والا واسه ما که عجیب نیست چون نه تو فکر درسا هستیم نه تو فکر ارشد...
اصلا جنس حرف با احوالاتمون دم خور نیست!!

ما هم زیاد در پی درس خواندن نیستیم فقط گفتم شرکت کنم خدا رو چه دیدی شاید شانسی در اومدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد