تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

وقتی که عاشق شدم

وقتی که عاشق شدم هیچ کس حال مرا به خوبی همان آینه که هر روز صبح خودم را در آن برانداز می کردم درک نکرد هیچ سنگ فرشی جز همان کوچه های خلوت که سنگینی پاهای مرا به دوش می کشیدند مزه گریه های مرا نچشید  هیچ کس جز خودم صدای بغض شکسته شبانه ام را نشنید وبا من همصدا نشد  ومن آنقدر ادامه دادم تا در بازار احساس ورشکست شدم  هیچ کس نفهمید جز خودم 

 وقتی نبودی من تمام چشمهای زمین وآسمانها را قرض گرفتم وچشمهایم را دوختم به همان جاده ایی که قرار بود تو بیایی وهیچ وقت نیامدی ونیامدی به همین سادگی  هیچ کس نفهمید

من تمام شبهای بی ستاره ام را به سمت دور ترین چراغ قرمز  پشت کوهها پیوند زدم ولی .......نشد


نشد که بگویم تمام وجودت در قلب من سرشته شده وتو مثل خون در من جاری شدی نشد که بگویم عشق مجسمه تو را در قلب من برای ابد تراش داده است


حوصله ندارم می خوام برم آهنگ مازیار فلاح گوش بدم  دیگه خیلی زمان گذشته  خیلی..

برعکس خنده رو بودنم این روزها خیلی خسته ام خیلی.....


آهنگ مازیار فلاح روی سریال قلب یخی


بزار عاشقت بمونم

قلب من می گه که هستی اما چشمام می گه نیستی

خیلی سخته باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی

بگو که هنوز چشاتو رو به عشق من نبستی

چشم من می گه تو رفتی اما قلبم می گه هستی

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم

بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم

بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم

حالا که همش تو رویاست بذار دلتنگت بمونم

مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم

بذار عاشقت بمونم بذار عاشقت بمونم

بذار عاشقت بمونم….


دانلود آهنگ

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:20 http://kazem-mahsa.blogsky.com/

خیلی قشنگ مینویسی رفیق...

مرسی از حضورتون

دل تنگیهای یک مردزمینی(دیروز) جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:20 http://www.dyrooz.blogsky.com

نرم واهسته به سراغت آمدم
ببخش دیگر...
کفشهایم گلی بودوبزرگ
بیشترشکاندمشان
بیرون گذاشتم بارانی بخورند...

سلام دوست من
زیبایند دل نوشته هایت
جای دوری نمیره به من سربزن

آره جای دوری نمیره

تلاله شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:52

متن زیبایی بود.همهمون یه جورایی به هم ربط داریم

اره هممون انگار مثل همیم

صنم یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:55

راجع به دلنوشتتون حرفی نمی تونم بزنم..
راحع به اهنگ های مازیار فلاحی یکی از اهنگاش فوق العاده است حتما گوش کنید..
من یکی که می پرستمش!!
اسمش:
"تو رو دوست دارم"

دانلودش کردم فوق العاده بود والان دارم گوش می دمش مرسی مرسی

فاطمه شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:33 http://aram-besan-baran.persianblig.ir

سلام.واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دلم چندین برابرگرفت.
چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟؟؟
یعنی کسی ارزشش رو داره؟!؟
شک دارم.

چرا ارزشش رو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد