تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

امروز بدون عنوان می نویسم

می بینی من دوباره اومدم   

گفتم که همه شادو خندون از این عبادتگاه میرن بیرون ومن مثل یه بچه یتبم دوباره بر می گردم  

دیدی من دوباره برگشتم. 

کمکم کن مثل اون نصرانی که تو روز واقعه دیر می رسه من به امام زمانم دیر نرسم   

 کمکم کن .......... 

خواهش می کنم کمکم کن اقای من..... 

کمکم کن......

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30

اونوقت چی می خواین از آقاتون؟
چه طوری کمکتون کنه؟
ببخشیدا من یه کم تو این قسم سوالات ضعیفم!!!
البته اگه قراره آقا خودش بهتون جواب بده و به منم مربوط نست اصلا!!نگین..
می دونین چیه جناب تنها 41 فلسفه ی انتظار ما رفته زیر سوال!!
قالبا هم نیمه خالی لیوان رو می بینم..
مثل این نوشته ی احساسی شما!!
بدبین نیستما..اما بدبین ام..

هر کی با زاویه دید خودش نگاه می کنه اما من ادمی نیستم که الکی گریه زاری کنم و نفهمم برای چی باید انتظار بکشم
سوال خیلی بزرگی نترس جوابش رو هم دارم
ساده حرف می زنم که بفهمی ببین من دوست دارم تمام ادمهای زندگی خوب باشند حق همدیگر را نخورند وبه هم احترام بگذارند دوست دارم در جامعه عدالت باشد دوست دارم حق هیچ کسی پایمال نشود
دوست دارم در یک جامعه امن زندگی کنم وبه تمام ارزوهایم برسم دوست دارم به کمال انسانی برسم دوست دارم همه صفتهای زیبا در من باشد وخیلی چیزهای اجتماعی وشخصی دیگر..........
وعدالت تنها در جامعه ای برقرار می شود که منجی آخر زمان ظهور کرده باشد البته این فقط دلیل ساده من بود
فلسفه انتظار مازیر سوال نرفته بلکه این خود مائیم که اونها رو زیر سوال می بریم کل دنیا وهالیوود دارند علیه دین ما علیه تمام اعتقادات ما فیلم می سازند انوقت ماهم دارم با این سوالات به انها کمک می کنیم اگر شیعه هستی این اعتقاد یک اعتقاد اساسی است واگر نیستی که سوالت بی مورده

در ضمن در خیلی از چیزها به دلت رجوع ببین دلت چی میگه

اگر باز هم خواستی قانعت کنم می تونم خیلی تخصصی تر باهات حرف بزنم

کم کم دارم ازت نا امید می شم............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد