تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

دو بیتی هایم

دوبیتی هایم  

 

ترسم از آن بو د که  شیدا  شوم                 عمر  به  تنهایی     تنها  شوم  

 

حال که عاشق شدم و من هنوز              ترسم از این است که رسوا شوم     

 

 

 

 

نقاش خم ابروی تو را زیبا کشیده است  

 

                                                      عاشق زهوای تو ناز و تمنا کشیده است     

 

هر بار که دیده ام دیده ات بینا گشت  

 

                                                   اقرار کنم که محو تماشا کشیده است

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد ام ال بی کی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 http://MLBK.33ir.com

سلام
خسته نباشید...
من سجاد هستم.
وبلاگ خوبی داری....
اکه با تبادل لینک موافقی منو با اسم "سجاد ام ال بی کی" لینک کن و بعد خبرم کن که با چه نامی لینکت کنم؟
ممنون

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد