تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

به یاد تو

 

 

 

 

خواستم ادبی بنویسم اما نشد  پس به سادگی کلماتی از جنس بلور 

 

اولش خواستم  بنویسم تمام غزلهای من بی تو ناتمام ماند اما نشد وبعد خواستم شعر  

 

بنویسم 

  

اما ناتمام ماند 

در فکرتو  تمام غزلهای من بقا  شدند       چون برگها ز  دامن دشتی رها شدند

 

دریاد من همیشه گل یاد ت  شکفته است     از گریه های من    

هرشب خیال تواز من عبور می کند    

         

 نتوانستم تمام کنم  ماند مثل خیلی از چیزها که در دلم ماند مثل خیلی از چیزهایی که   

هرگز به تو نگفتم  

اما به هر قیمتی شده می خواهم بنویسم  

فقط نسترن های داخل باغچه می دانند که طول بالهای پروانه چقدر است . 

کلماتم را می نویسم وپا ک می کنم فقط خدا می داند .که ارزش لحظه هایی با  

 حسی عجیب  چند می ارزد باران خوب می داند که ارزش قطره هایش را قدم  

 

های عابران پیاده رقم می زند وگلبرگها خوب می دانند که شاعران چه لحنی دارند 

 

 زمان گذشته است  من روی ایوان نشسته ام وباغچه را نگاه می کنم باران می بارد 

 در گوشه دیوار مورچه ای از  دیوار بالا می رود  من گلبرگهای خشک سده را از 

 

 دفتر خاطراتم بیرون می آورم وپرت می کنم داخل حیاط وداد می زنم

تورا من تا قیامت دوست دارم                 زاول تا نهایت دوست دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
نیپون کوکو یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:24

...
وباران هست زیبا از برای مردم زیبای بالا دست
آن باران که عشق دارد فقط جاریست برای عاشقان مست
...

آری باران لطافت چشم های خیس در فووران احساس های پژمرده است

بو علی سینا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:18

سلام
نکنه خبرهای است خیلی داری دور و ور عشق می چرخی نکنه ها ... هر کی رو میخوای بگو برات سند بزنم اگه نشد قولنامه که میتونم بکنم

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده ۰بقیش یادم رفته ۰

هیچ خبری نیست جزملامت بودن شما که به حمدالله باوجود امتحانات رفع شد(شوخی)

سارای پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:38

به یکدیگر عشق بورزید اماعشق رابه بند نکشید،مرسی جالب بود

راهی جز انتظار ندارم نمی تونم خودم را با کلماتم تخلیه نکنم

روزگار بدیه مرسی از حضورت

مهدیس سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:18 http://www.mahdis67.blogfa.com

جالب بود

مرسی از نظرت

مهدیس یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:37 http://www.mahdis67.blogfa.com

•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:•

,•’``’•,•’``’•,ســــــلام دوست عزیز[لبخند]
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
............ ,•’``’•,•’``’•,
.............’•,`’•,*,•’`,•’ ღღ سوخـته دل ღღبا دوبیتی های عاشقانه بــروز شد
.................`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’ منتـــــظر حضـــــور پر مهـــــرتم [لبخند]
.....•,,•’

•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:• [گل]•:*¨`*:•

باشه با تبادل لینک موافقم ممنون از حضورت

nitro یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:45

shoma to kodakiton aroosakam dashtin???

hala motmaeni esmeton AGHA yousefe???

می دونی حرفهای من مهم نیستند مهم عکس العمل تو
نمی دونم کی هستی ولی حرفهایت نیش دار است می دونی یه بزرگتری می گه انتقاد نا بجا تشویق غیر مستقیمه من به آدمهایی که دوستشون ندارم کینه ای نسبت به آنها در قلبم ایجاد نمی کنم بلکه نسبت به آنها بی تفاوت می شوم این یعنی اینکه من حتی ارزش منفی هم به آنها قائل نمی شوم وبه راحتی آب خوردن آنها را از زندگیم پاک می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد