تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

کلماتم

دستهای باکره ام هر روز به هم اغوشی نوشته های بی درو پیکر می روند اما چه سود نه شبی مهتابی در راه است ونه گندم زار ارزوهایی جمله هایم دیگر از شب زفاف احساسم خسته اند دیگر هیچ کدام از کلماتم مرا نمی فهمند  

مرا چه می شود : 

نه به تقاطع حادثه های وارفته از لجنزار زندگی می اندیشم ونه به گذشته هایی دور  

 هر روز صبح کلمات عاشقانه ام را بغل هم می چینم وراهی خانه بخت می کنم وبرایشان سفره عقد می چینم وآنها هر روز از من دور تر می شوند وجز نگاهی که به هیچ پیوند می خورد در من نمی ماند گه گاهی اگر دل رحمیشان گل کند برمی گردند ودستی تکان می دهند به مادری که کلمات را برای خلق لحظه های ناب افریده است چگونه می شود عادت کرد به شیون وزاری کلماتی که به بی راهگی الفبا افتاده اند دیگر به کدام <آ>می شود اطمینان کرد که با هم آغوشی در <ب> اب را بسازد   

گاهی وقتها احساس می کنم جمله های متولد یافته ام دچار هم اغوشی فامیلی اند ومن نمی خواهم با این همه تناقض خسته باشم نه نمی خواهم  

گاهی وقتها می خواهم کلمات تولد یافته را از خیابانها جمع کنم وهر شب وقتی خورشید رنگ می بازم آنها را به معشوقگی هم دیگر بسپارم وزندگی را در این صفحه مجازی برایشان رقم بزنم  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
nima یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:22 http://popcrazy.blogsky.com

baba eyvalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll kheyliiiiiiiiiiiiiiiii khosham omad az in ehsase khoshkelet,weblage kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii royayi dari dust dashti behem sar bezan khoshhal misham,rasti ba tabadole link ham movafegham
bye

مرسی اره با تبادل لینک موافقم

[ بدون نام ] یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:32 http://www.whoami.blogsky.com

ازنظر لطفی که داری ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد