تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

اگه شد

 امتحانات که تموم شد می خوام یه دل سیر بگم آخیش راحت شدیم  به امید روز دوشنبه هفته بعد    

 

اگه قسمت شد می خوام برم کوه بشینم روبه افتاب وبعد از مدتها غروب افتاب ببینم  اگه قسمت شد

 همه چی آروم میشه  تو هم که کنارم هستی  

این ترانه رو هم زمزمه راه می کنم   

واگه شد یه دل سیر گریه می کنم وعهد می بندم  عهد می بندم که دیگر این راه رفته را بی تو نروم هیچ وقت ..........کنارم باش

 

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقد خوبه که تو کنارم هستی

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه ،تو به احساس من

همه چی آرومه  من چقد خوشحالم

پیشم هستی حالا  به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقد خوشبختم    همه چی آرومه

 

تشته ی چشماتم منو سیرابم کن

منو با لالایی  دوباره خوابم کن

بگو این آرامش  تا ابد پابرجاست

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست  

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا   به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم   همه چی آرومه 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرسا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:16

من نسبت به این آهنگ آلرژی دارم...
ببخشیدا...ولی این آهنگ خیلی چندشه..

البته هرکس یه سلیقه ای داره و من به آهنگ مورد علاقتون احترام میذارم. :-)
پس با خیال راحت زمزمه کنیدش.

هرکسی یه چیزی رو دوست داره البته این تهنگ خیلی هم جالب نیست ولی براوضاع امروز من مناسبه

اهنگی که من خیلی دوست دارم اهنگهای مازیار فلاح دیگه دیره تو رو دوست دارم وبیشتر با موسیقی سنتی هم حال می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد