تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

دوستت دارم دوستم

یه اس ام اسی برام فرستادند  که نتونستم تشخیص بدم برای کدوم یک از دوستانم بفرستم برای همین ترجیح دادم تو وبلاگ قرار بدم وتقدیمش کنم به دوستان پاکتر از برگ گل وصافتر از آیینه ام

 

گویند گنج درویرانه هاست چه گنجی از تو بهتر وچه جایی از قلب من ویرانه تر

نظرات 7 + ارسال نظر
ستایش شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:41

ازآجیل سفره عید
چند پسته لال مانده است
آنها که لب گشودند؛خورده شدند
آنها که لال مانده اند ؛می شکنند...
دندانساز راست می گفت:
پسته لال ؛سکوت دندان شکن است!!!!!

خیلی شعر جالبی بود کیف کردم
مرسی

ستایش شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

کاشکی آدم این قدر با بقیه راحت بود که میتونست حرفاشو بزنه و بتونه لاقل از خودش دفاع کنه !! کاشکی!

راحت بودن ادمها بستگی به دوستانش داره به همدمی که همیشه باهاشه

ستایش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:57

ولی اگه بخوای حرفاتو به گوش یکی برسونی که باهاش رودرواسی داری چی؟ تکلیف چیه؟

انوقت باید تصمیم خودت رو برای یک انقلاب درونی بگیری اگه ارزشش رو داره باید اینکارو بکنی فرقی نمی کنی که دختری یا پسر مهم ابراز علاقه است اگه اون کسی که ارزشش رو داره اونقدر جنبه داره که با پیشنهاد تو تو رو دست کم نگیره واگه این جنبه رو نداره پس آدم ناقصیه وابراز علاقه کار غیر عاقلانه ایه پس اول باید اون رو خیلی خوب شناخته باشی

ستایش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:51

ببینید یا من نتونستم خوب منظورمو برسونم یا اینکه شما خوب متوجه نشدین.
موضوع اصلا این چیزا نیست.
اصلا بی خیالش..

صد در صد من اشتباه فهمیدم

۰۰:۰۰ یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:27

خب تابلو که
می فرستادی به من :)

ها ها ها

صنم دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:29

برا پستتون نظر نمیدم..چون تقدیم دوستاتونه!
اما اتفاقی جوابایی که به ستایش دادین رو می خوندم!

خوب فکر می کنین..
خیلی خوب..
همه این گونه نیستن...

جسارت می کنم ومی گم که شما یکی از بهترین دوستان من هستید در ضمن من منظور شما رو نمی فهمم نمی دونم چرا
همه چطوری نیستن
چیزی به ستایش گفتم که منطقی همه این طوری فکر می کنن نمی دونم چرا گاهی وقتها هیچ وقت حرف اطرافیانم رو نمی فهمم

پرنسس دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:26 http://www.kafsh-doozak.blogsky.com

سلام ، پیامت خیلی قشنگه همینطور قالب وبلاگت. به من هم سر بزن همین نزدیکی هام ، خوشحال میشم تو وبلگم ببینمت!

سلام مرسی به روی دیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد