تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

گونه شناسی انواع زنان!

 
 

گونه شناسی انواع زنان!

 

 

قبل از هر چیز این مطلب فقط جنبه ی شوخی و طنز دارد!:13:

اگر کسی فکر می کند توهینی به اوشده است همین جا از او عذرخواهی می کنیم.

:thankyou:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
صنم شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:39

کت رو ول کردی چسبیدی به دکمه؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از شما بعیده!

یعنی چی منظورتون نفهمیدم (من یه ذره ای کیوم پایینه متا سفانه)
برای پست جدید:خنده گاهی لازمه

مهرسا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:39

من اشتباهی تو پست پایینی نظر دادم.:-(

۰۰:۰۰ یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:07

ها ها ها
:)
خییییییییلی باحال بود

باب دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 http://only-babi.blogsky.com

سلام
گونه شناسی آقایان هم بذار
یه فکری ام به حال گونه خودت کن

حتما یه فکری می کنم
در ضمن گونه شناسی اقایان که فایده نداره آقایان همه سر و ته یک کرباسند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد