تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

حس ایثارو فداکاری

اینجا فقط مطالبی به نمایش در می آیند که سرشار از احساس باشند    

واحساس یعنی این.... 

 

تلاش برای نجات جوجه پرنده

صحنه بی‌نظیر نجات جوجه پرنده توسط والدینش که توسط یک عکاس آماتور شکار شده است.

شاید کمتر کسی شاهد چنین صحنه‌ زیبایی از نزدیک بوده باشد. صحنه نجات جان جوجه پرنده توسط پدرو مادرش. صحنه‌ای که توسط یک عکاس خوش شانس شکار شده است.
 



این صحنه‌ واقعی تلاش و بی‌دریغ پدرو مادر جوجه پرنده‌ای است که در حین تمرین پرواز تعادل خود را از دست داده و در حال سقوط است.

آنها می خواهند با تلاش فراوان، فرزندشان را به آشیانه برگردانند.این عکس به نام "خانواده" family نام گذاری شده است. چرا که یک شاهکار عکاسی از تلاش یک خانواده برای نجات فرزندشان است.

تصویری گویا و پر معنا در زمینه خانواده. عکاس این تصویر می‌گوید: "من فرد خوش شانسی هستم که در آن لحظه در صحنه حاضر بودم. عکاسی از چنین صحنه‌‌ی زیبا یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات زندگی عکاسی‌من خواهد بود. این عکس به طور بی‌نظیری ارزش، مقام و فداکاری اعضای یک خانواده را اثبات و ثبت کرده‌ است.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صنم جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:51

بی ربط نوشت:
دیگر بس است از آفتاب گفتن
به کوه نرفتن و کوه را سرودن
می‌خواهم کنار ِ ساقه‌ی علف آرام بگیرم
پیش ِ جنگل سکوت کنم
صدای موج را بشنوم
بس است از کنار ِ رود گذشتن
دره را دیدن
و به شعر فکر کردن
.
.
.
کاشکی به جای ِ رود
من می‌رفتم


علیرضا روشن

می توانی جایی بنشینی ورودی در عمق چشمهای تو جاری باشد
می توانی با صدای سکوت از سبزی جنگل لذت ببری زندگی همین است
کاشکی به جای رود من می رفتم حس رود در من جاری بود آنوقت هر جا که می نشستم به همه جا سر می زدم

چکاوک یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:28

نمی‌دونم دلم دیوونه کیست
اسیر نرگس مستونه کیست
نمی‌دونم دل سرگشته ما
کجا می‌گردد و در خونه کیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد