تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

من عاشق این سه تا آیه ام

ای بی خبر از سوخته و سوختنی  عشق آمدنی بود؛نه آموختنی 

 

1- وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ 

وما از رگ گردن به تو نزدیکتریم  

 

واین حدیث قدسی

این یکی دیوونه ام کرده  

2- من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی ومن عرفنی

احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقه و

من عشقه قتله و من قتله فعلی دیته و من علی دیته

فانا دیته

( خداوند فرمود) : هر کس مرا طلب کند ، مرا می یابد و

هر که مرا بیابد ، مرا می شناسد و هر که مرا بشناسد

مرا دوست دارد و هر کسی مرا دوست بدارد عاشقم

می شود و هر که عاشقم بشود ، عاشقش می شوم و

هر کس را که عاشقش بشم ، او را می کشم و هر

کس را بکشم ، دیه او به گردن من است و هر کس که

به گردن من دیه دارد من خودم دیه او هستم

3- می فرماید: « الا بذکر الله تطمئن القلوب »(رعد / 28)تنها با یاد خدا قلبها اطمینان و آرامش پیدا می کند

می دونم گناه کارم اما هر جا که می نگرم تویی پس چگونه انکارت کنم  مرا ببخش وهرگز نگاهت را از من دریغ مکن

نظرات 2 + ارسال نظر
شپوول دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:36

سپاس .عالی بود.

مرسی

محمد چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:25

احسنت ...
ان شاالله. خدا بحق حضرت زهرا(س) اجرت رو بده
و عاقبت بخیر بشین.
منو هم دعا کنید.

ممنون شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد