تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

از محمد علی بهمنی

بارانی

با همه ی بی سر و سامانی ام
باز به دنبال پریشانی ام
طاقت فرسودگی ام هیچ نیست
در پی ویران شدنی آنی ام
آمده ام آن لحظه ی توفانی ام
دلخوش گرمای کسی نیستم
آماده ام تا تر بسوزانی ام
آمده ام با عطش سالها
تا تو کمی عشق بنوشانی ام
ماهی برگشته ز دریا شدم
تا که بگیری و بمیرانی ام
خوبترین حادثه می دانمت
خوبترین حادثه می دانی ام
حرف بزن ابر مرا باز کن
دیرزمانی است که بارانی ام
حرف بزن حرف بزن سالهاست
تشنه ی یک صحبت طولانی ام

نظرات 4 + ارسال نظر
مردمک چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:11


چک چک ِ
شیر آب،
سمفونی تنهایی .

..
بهمنی انتخاب دلپذیری بود ؛)

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم
ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:26

استفاده از واژه ی "من عاشقم"برای هر چیزی درست نیست
امابه جرات می تونم بگم
من عاشق این شعرم:)
روزی ده بار هم بخونم نه خسته می شم نه دلزده
نه هم فراموشش می کنم...

مرسی که زدین تا دوباره بخونیمش

چرا درست نیست من خودم عاشق این شعر هام
زمستان اخوان ثالث
صدای پای آب سهراب
مست وهوشیار و دیوانه ای در زنجیر پروین
آمدی جانم به قربانت اثر شهریار
شاهد مرگ غم انگیز بهارم اثر محمد علی بهمنی
باغچه ما تنهاست سهراب
وخیلی از شعرهای دیگه که صد بار هم بخونی باز کمه چون اونقدر زیباست که خسته نمیشی

۰۰:۰۰ چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:12

شعر آبی خاکستری سیاه حمید مصدق... عالیه :)

فیلم وضعیت سفید فوق العاده است

۰۰:۰۰ جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:10

وضعیت سفید؟... فوق العاده بود!!!... داره شخصیت محور میشه و داستان داره تو شخصیتا گم میشه... کم کم حوصله سربر!! شده بازی خارق العاده ی چندتا از بازی گراش... ولی هنوزم قشنگه

از نظر من وتو شاید این شکلی باشه اما ........سر صحنه جمع کردن این همه بازیگر به این صورت خیلی سخته مخصوصا اگه فیلم تاحدی قصه گریز باشه وهر شخصیتی دارای تیک رفتاری ویک عادت رفتاری خاصی باشه نویسندگی این سریال فوق العاده است چون اونقدر زندگی سال ۶۶ رو می شناخته که تو نسته تمام شخصیتها رو به اون چیزی که می خواد نزدیک کنه هیچ شخصیتی در این فیلم غیر واقعی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد