تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

دانلود اهنگ وضعیت سفید

این سریال اونقدر جالبه که بارها بادیدن صحنه هایی از فیلم گریه ام گرفته  

  

دانلود

 

http://www.zirseda.com/download/music/iranian/pop/alireza-ghorbani/takahang/128/Alireza%

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:00 http://jalebtarinha.blogsky.com/

سریال های ایرانی کاملا کلیشه ای هستن
و کارشون بازی با احساسات مردمی هستش
اونم از طریق ماتم و عزا و نوحه
کسی تلویزیون ایران رو نیگاه نمیکنه

البته این سریال رو دنبال نمیکنم.
نظر شما محترم
موفق باشین

البته من ادعا ندارم که در مورد سینما خیلی می دونم اما یه دوره کامل نویسندگی کارگردانی تدوین فیلمبرداری زیر نظر انجمن سینمای جوان گذروندم فیلم کوتاه کار کردم چند فیلمنامه بلند وکوتاه نوشته ام
البته کار تخصصی من فیلمنامه نویسیه
با یه نگاه عامیانه فیلم نمی بینم خیلی خاص نگر وریز بینم اکثر فیلمهای خوب امسال مثل جدایی نادر از سیمین اینجا بدون من یک حبه قند و.... دیدم
البته از یه طرف اعتقاد دارم هنر سلیقه ایه ممکنه شما خوشتون نیاد از چیزی که من خوشم بیاد
ولی توصیه می کنم یکبار این سریال رو ببینید شاید نظرتون عوض شد

مردمک یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:15


سریال وقعا عالی کار شده .. خیلی دلنشین و جذابه ..
اونقد که حیفه حتی از یه صحنه ش جا بمونیم ..
بازیگری -کارگردانی-نویسندگی .. حرف نداره ..

چه خوب که ازش اینجا نوشتین ..

من روزی دو بار این سریال رو می بینم باتکرارش فیلم بی پولی هم ساخته همین کارگردان اگه بگم فیلم بی پولی رو بیشتر از ۳۰ دفعه دیدم باور نمی کنید عاشق بازی لیلا حاتمی تو این فیلمم محشره

مهرسا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:27

هرگاه دیدی گناهی اونقدر بزرگه که نمی تونی ببخشیش،بدون که اون از کوچیکی قلبته نه از بزرگی گناه..


دکتر شریعتی

قبول ندارم اگه گناهی رو نمی تونیم ببخشیم از سیاهی قلبمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد