تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

دچار می شوم دچار؟

می بینی دوباره دارم دچار می شوم دچار؟ می دانی دچار یعنی چه

یکبار یکی از دوستانم تو اتوبوس از من پرسید یوسف دچار یعنی چه: خندیدم

چه فایده دچار کسی باشی که هیچ وقت نمی فهمد اصلا نیست که بفهمد سه سالی میشه ندیدمت نمی دونم قیافت الان چه شکلی نمی دونم لباسات چه رنگی نمی دونم اما یواش یواش داره دلم دوباره برات تنگ میشه دوباره !می فهمی نه نمی فهمی ؟

خدا خدا می کنم یه سری به این دفتر خاطرات من بزنی واینجارو ببینی می بینی من هنوز بعد از گذشت هشت سال هنوز تو رو یادم نرفته من هنوز اون چراغ قزمز رو یادم هست یادم هست یادم خواهد ماند مشکل ما اینکه هرگز همدیگرو رو نمی فهمیم

زندگی چند روزی بیشتر نیست با من بمون

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:14


دچار یعنی عاشق
و فکر کن ...

شاید شما باید بهش سر بزنی .. شاید او هم منتظر باشه !

بسر عمو سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:41 http://amirqassemi@yahoo.com

سلام... بابایوخا سنده دچار اولان.........................................................................................................................................................................................................بابای من خیلی دچار میشوم چه کار کنم دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد