تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

من وقتی از خواب بلند شدم هشت روزی از عید گذشته بود

یا مقلب القلوب و والابصار

 

 عید همه مبارک   

 

خدایا کمکم کن انسان شوم

 

 

 

بار الها ،

کمکم کن تا بیاموزم چگونه زندگی کردن را

یاریم کن که اراده و زندگیم را به تو می سپارم

خداوندا ،

لطف و احسانت را بر من فراوان کن و درهای رحمتت را بر من مبند

خدایا ،

بگذار هر کجا تنفر هست بذر عشق بکارم

الهی ، دلم را به مهرت زنده کن

خدایا ، قلبم را از تمام کینه ها پاک گردان

الهی ، جز آستان تو در جهان پناهی نیست

آنچنانم کن که در تمامی لحظات و در تمامی مشکلات فقط و فقط به تو پناه آورم

خدایا ،

اگر شایسته رحمت تو نیستم، تو سزاواری که رحمت گسترده ات را بر من عطا کنی

 ای بزرگ و ای مهربان ،

کمکم کن تا فردا و فرداهای بهتری در زندگی ببینم

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:22 http://blogsky.com

باسلام وتبریک عیدی که ظاهرالحظه تحویل آنرادرخواب تشریف داشتیدالبته ازمتن دعائی که نوشته ایدظاهراموضوع خواب نیزدروغ چهارشنبه سوری بوده است موفق باشید.

مسافرت بودم شما هم موفق باشید

شپوول شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:44 http://shapovel.blogfa.com

سلاو علیکم... وای خدای من ممنونتم

درود بر شما دادا جان واقعا جا خوردم خدایا شکر که هنوز ذوق زده ام میکنی..

چگونه ای دادا یوسف واقعا خوشحالم کردی بهم سرزدی گرچه نمیدونم چطوی پیدام کردی!!!!!

واقعا خوشحالم....
مطالبت مثل شخصیتت فوق العاده است...
سپاس بابت راهیان نورنوشته ایت... هواییم کردی..

بابت مطالب وبلاگ پیزوریم روسیاهم.

افتخار دادی دادا که لینکم کردی.

دیگه ما میگردیم آدمهای خوب رو پیدا می کنیم یه چیزی از اخلاق و رفتارشون بدزدیم

ادرسشو از حمید رضا گرفتم براش فیلم راهیان نور رو تدوین می کردم یه سری هم به وبلاگ شما زدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد