تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

باربی آمریکایی :جنگ بین حق و باطل

روز نیمه شعبان تو مسجد (فکر می کنم مسجد ی واقع در دروازه رشت)به بچه هایی که تو جشن شرکت کرده بودند پوستر سفید برفی و سیندرلا داده بودند این پوستر طوری بود که حالت رقص رو با لباس نیمه عریان تداعی می کرد وقتی این پوستر رو دست خواهر زاده ام دیدم دلم می خواست برم و آدمهایی که این جشن رو برگزار کردند رو با یه هفت تیر از زندگی خلاص کنم (ادمهای بزغاله ) یکی نیست بگه شما که بلد نیستید  مراسم بگیرید شما که  صف بندی لشگر حق و با طل رو درک نمی کنید غلط می کنید مراسم می گیرید  تاسف تا این حد که هیچ ناظری بر امور مسجد وجود نداره  ،

برای اینکه اهمیت حرف من رو بفهمید برید در مورد شخصیتهای کارتونی مثل سیندرلا  سفید برفی  ، باربی (خیلی مهم) تحقیق کنید تا بفهمید این عروسکها و شخصیتهای کارتونی چه بلایی سر جامعه ما وکلا دنیا آوردند تازگیها یه کتابی از کتابخونه گرفتم به اسم باربی آمریکایی  (یه مسابقه کتابخوانیه) وچند بار خوندمش ،تو صیه می کنم بگیرید وبخونیدش . 

 

حتما تا حالا عروسک باربی رو دیدید یه عروسک با اندام لاغر کفش پاشنه بلند و نیمه لخت بچه هایی که از بچه  گی با این عروسک بزرگ میشن قیافه اونها در بزرگسالی شبیه باربی میشه  حالا باید متوجه شده باشید که چرا اکثر خانمهای جامعه ما شبیه باربی میشن  از این شباهت که

1- ترجیح می دهند لاغر باشند البته در کل دنیا این طوریه به طوری که در یک پژوهش مشخص شد بسیاری از دختران آمریکایی برای اینکه شبیه باربی باشند سوئ تغذیه گرفته اند.بسیاری از دختران در کشورهای مختلف از ترس به هم خوردن اندامشان از بارداری دوری می کنند . واین باعث شد که شرکت تولید کننده باربی (متل) با تشویق دولتها به تولید (باربی  باردار) اقدام کنند تا زاد و ولد افزایش یابد.

2-موهایشان را کرم یا بور رنگ می کنند دقیقا رنگ موهای باربی  در حالی که در ادبیات عاشقانه ما موی سیاه(زلف سیاه) بسیار ستوده شده  ونشانه دوست داشتن است . اثرات باربی تنها روی زنان تاثیر گذار نبوده است بلکه باعث شده توقع مردان نسبت به زنان نیز تغییر کند وبسیاری ازمردان دنیا زنان با موی رنگی را بیشتر می پسند ند.

3-اثرات جنسی شامل از بین بردن شرم و حیا در دختران وعادت به نیمه عریان دیدن وپوشش بد ،بلوغ زود رس(در یک تحقیق در کشور ژاپن مشخص شده که سن بلوغ دخترانی که عروسک آنها باربی است دو سال زودتر از دیگران انجام می گیرد و انها دچار بلوغ زودرس شده اند.) وزود بزرگ شدن دختران ،وادای بزرگتر ها را در آوردن .

4-باربی تنها یک عروسک نیست یک کالا نیست بیشتر از این یک فرهنگ است یک سیاست است ویک استراتژی برای  استعمار ملتهای مختلف است  استعماری که به استعمار نو معروف است .مثلا پس از یازده سپتامبر  نوعی از عروسک باربی به بازار آمد که باربی انفجاری نام داشت  این باربی فرهنگ شهادت طلبی مسلمانان را به سخره می گرفت .

وخیلی از تاثیرات منفی باربی که در دنیا فراگیر شده است حالا باید متوجه شده باشید چرا بسیاری از هنر پیشه های دنیا شبیه باربی هستند از مدونا، شکیرا گرفته تا برخی از بازیگران داخلی کشورمان

این روزها دنیا دنیای بی خبری نیست دنیا یی نیست که ادعا کنید با یک دانشگاه رفتن باسواد شده اید من همیشه ادعا می کنم اشتباه زندگیم صرف چهار سال دانشگاه شد باید سواد وبینش زندگیم را در جای دیگری جستجو می کردم این روزها دنیا برای مبارزه با شیعه بر خاسته است . باید برای یک مبارزه آماده باشید

اون روز رفته بودیم گاوازنگ زنجان برای مراسم رسم انتظار واقعا خاک تو سرشون بااین مراسم، مراسمی که هیچ ربطی به امام زمان نداشت .آخه کجا ی دین نوشته که با آهنگ شوهای ترکیه ای تواشی امام علی اجرا می کنند اسلامی که با موسیقی رابطه نداره چطور میشه که برای شناخت امام زمان به موسیقی های تند ومبتذل چنگ اندا خت واقعا باید بعضی از مسولان این کشور رو زنده زنده چال کرد با این بی خبری و بی سوا دیشان .

این روزها چند ساعتی به سخنرانی های دکتر عباسی گوش می دم سخنرانیهای این شخص فوق العاده است .دلم می خواست یه موسسه ای پیدا بشه وهزینه ای رو تقبل کنه تا یک سخنران رو به صورت هفتگی به زنجان دعوت کنیم تا ملت استفاده کنند البته فقط هزینه اش لازمه هماهنگی با بچه های خودمون .

نظرات 2 + ارسال نظر
aras پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:18

آقای قاسمی من باب اطلاعتون عرض میکنم شما که میگید هیچ کس نیست به مراسم مساجد نظارت کنه و صف بندی لشگر حق و باطل را درک نمیکنند خودتون این صف بندی رو درک کردید. میگید میخواستم برم با هفت تیر همشون رو از زندگی خلاص کنم. نعوذبالله شما مگه خدایی که زندگی که خدای یکتا داده بگیری. این حق فقط مال باری تعالی است. مگه اینجا تکزاسه که شما با هفت تیر مردم رو بکشی. جالبه اون هم تو مسجد!!!!!! برای شما متأسفم و خوشحالم که کشورهای دیگر به زبان ما مسلط نیستند تا با خواندن نوشته شما بار دیگر ایران عزیز رو تروریست پرور خطاب کنند. واقعاً افسوس برای شما

با اینکه به من توهین کردید بهتون توهین نمی کنم فقط جوابتون رو می دم اولا منظورم نشان دادن اوج عصبانیتم بود نه چیز دیگه تو خونه فوقتی یه مورچه تو سفره پیدا میشه مامانم ژرتش میکنه بیرون من یه ساعت باهاش بحثم میشه که چرا این کارو کردی من حتی دوست ندارم به یه مورچه ازار برسونم

در ضمن جای بحث سیاسی نیست همونهایی که ما رو تروریست خطاب می کنند خودشون تمام جنگهای دنیا رو مدیریت می کنند وبعد به هر دو طرف جنگ سلاح می فروشن وبعد میلیونها ادم تو این جنگ می میرن حرف حساب چهار تا ادم احمق که تجارت اسلحه رو در دنیا بدست دارن به چه دردی می خوره

به خودت بیا جهان سومی ها مثل ما همیشه برای غربی ها کار کرده اند بسه دیگه یه نگاهی به شرق اسیا امریکای جنوبی به کشورهای افریقایی بنداز

اگه تونستی کتاب پشت پرده جنگ خلیج فارس رو هم بخون

aras سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:10

آقای قاسمی اگر فکر کردید به شخص شما توهین کردم معذرت میخوام. من نه برای آمریکایی ها کار میکنم و طرفدارشونم که اونها از همه بدترن. نه به آفریقا و شرق نگاه میکنم. من ایران رو می بینم و تاریخ و تمدن و شکوهش را. من کاری به اسلحه فروشی آمریکا ندارم. چون کسی بده ما که نباید بد باشیم. مثل اون ایرانی رو شنیدید که به دختر خارجی میگه جگرت رو بخورم و خارجیه اسم ادم خوار روش میذاره. من میگم توی دنیای تبادلات و اینترنت که مرزی وجود نداره مثل هایی رو به کار ببرید که هم اوج عصبانیتتون رو نشون بده هم کسی مثل من که از نظر شما توهین کردم بهتون شما رو به عنوان یک تروریست نشناسه. البته من نمیگم شما تروریستید. من فقط میگم اگر مطلبی جایی مینویسیم مراقب باشیم که چی مینویسیم چون اون مطلب معرف آقای قاسمی یا نویسنده اش که کسی به شخصه نمیشناسدش. باز هم بابت توهینی که کردم معذرت میخوام. برای مهمه ببخشید چون شب باید راحت بخوابم. شما هم اگر دوست دارید و نخوندید کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران رو بخونید.

شما به من توهین نکردید ولی زیاد خارجی ها را جدی میگیرید ما حرفهایمان را بزنیم تند یا کند حقیقت همین است انهایی که فکر می کنند ما حقوق بشر را زیرپا می گذاریم توجه کن ببین خودشان در عراق بوسنی افغانستان فلسطین چه ها که نمی کنند برو کتاب پشت پرده جنگ خلیج فارس رو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد