تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

تراوشات ذهن من

شب به شب قوچی از این دهکده گم خواهد شد ماده گرگی دل اگر از سگ چوپان ببرد

انگار همین دیروز بود بابابک و سعید وسید رفتیم اصفهان 

سر این جرو بحث میکردیم کی اهنگ سیاوش قمیشی رو خوب میخونه

اهنگ من همون جزیره بودم 

حالا من در حالی که همه تو اتاق خوابند این اهنگ رو تو اصفهان گوش میدم

بچه ها . مسعود.حمید.ابو .جواد.بابک خوابند امروز خیلی گشتیم خسته شدیم

اما من به یادتم حتی حالا که زمان زیادی گذشته 

فراموشی کار من نیست 

خدا کار خودم رو امسال به تو واگذار میکنم کمکم کن  اگه تو نباشی هیچی نیستم

یا رب .....

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:55

ایام را مبارک باد از شما
مبارک شمایید
ایام می آید تا به شما مبارک شود(شمس تبریزی)

سال نوتون مبارک.امیدوارم سفر خوش گذشته باشه.

ممنونم مرسی امیدوارم سال خوبی داشته باشی
وهمچنین سال خوبی برای خانوادتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد